Zastrzeżenie nr 1: Strojenie programowalnych ECU jest niezwykle trudne i bardzo zaawansowane. Nie powinieneś nawet próbować tego robić, chyba że masz solidne zrozumienie, jak działa system wtrysku paliwa, efektu wyprzedzenia zapłonu itp.
Zastrzeżenie nr 2: Power FC nie jest dodatkiem typu bolt-on. To nie jest jak dodanie dolotu, gdzie spędzasz godzinę na instalacji, idziesz na hamownię i zyskujesz dziesięć koni. Z Power FC prawdopodobnie stracisz moc lub, co gorsza, uszkodzisz silnik, jeśli masz słabą mapę w samochodzie. Power FC nie posiada funkcji bezpieczeństwa, takich jak fabryczny ECU. Robi to, co mu powiesz, nawet jeśli powoduje to uszkodzenie silnika.
Zastrzeżenie nr 3: Nie udostępniam „map bazowych” ani spersonalizowanych sesji „strojenia mojego samochodu przez internet”. Proszę, nie pytaj mnie. Poświęciłem dużo czasu i wysiłku, aby ten poradnik był tak łatwy do zrozumienia, jak to tylko możliwe, ale zamierzam, aby ludzie wzięli piłkę i pobiegli z nią po przeczytaniu. Jeśli masz konkretne pytanie dotyczące czegoś, co tu powiedziałem i potrzebujesz wyjaśnień, zamieść je w tym wątku, a nie wysyłaj mi wiadomości prywatnej. „Pomocy, mój samochód stuka” nie jest konkretnym pytaniem. Z przyjemnością udzielę wskazówek, ale muszę pozostawić pracę Tobie.
Celem tego poradnika jest wyjaśnienie, jak zainstalować Power FC i dostroić go do maksymalnej mocy. Ma on pokazać, jak stać się biegłym w obsłudze oprogramowania FC Edit dołączonego do FC Datalogit. Zaawansowane tematy strojenia zostaną omówione w innych poradnikach. Aby skorzystać z materiału zawartego w tym wątku, będziesz potrzebować następujących trzech elementów wyposażenia:
A'PEXi Power FC
FC Datalogit (zawiera oprogramowanie FC Edit)
sonda lambda szerokopasmowa
komputer przenośny
Temat sond lambda szerokopasmowych został omówiony w tym poradniku:
Wszystko, co musisz wiedzieć o sondach O2 szerokopasmowych
Ponadto Power FC jest kompatybilny tylko z samochodami z lat 2000-02. Przepustnica Drive By Wire (DBW) została wprowadzona w samochodach z 2003 roku, a Power FC jest z nią niezgodny. Możesz przekonwertować Celicę DBW na przepustnicę na linkę, co zostało z powodzeniem zrobione. Zastosowano metody opisane w poniższym wątku. Wątek dotyczący tego można znaleźć tutaj:
Jak: Konwersja DBW na przepustnicę na linkę
Inną metodą rozwiązania problemu DBW jest uruchomienie PFC równolegle do fabrycznego ECU. Te informacje można znaleźć tutaj:
Potrzebuję osoby testowej do instalacji 03+ DBW 2ZZ PowerFC
Gdzie mogę kupić Power FC i FC Datalogit?
Wiele miejsc oferuje Power FC w rozsądnej cenie. Ten temat wykracza poza zakres tego poradnika. FC Datalogit jest jednak znacznie trudniejszy do zdobycia. Możesz mieć miesięczne opóźnienia, więc zaplanuj i bądź cierpliwy. Można je kupić bezpośrednio od FC Datalogit lub po niższej cenie od Monkeywrench Racing. Jeśli Datalogit jest niedostępny w Monkeywrench, często szybciej jest go zdobyć bezpośrednio od FC Datalogit.
Czy powinienem kupić Datalogit szeregowy czy USB?
Model szeregowy jest tańszy, ale wiele nowszych laptopów nie ma portu szeregowego. W takim przypadku kup wersję USB. Jeśli masz wersję szeregową, a Twój laptop nie ma portu szeregowego, możesz kupić adapter Sewell USB ze strony internetowej:
Adapter Sewell InstaCOM USB na Serial
To jest adapter, który jest dostarczany z wersją USB Datalogit. Używałem go z powodzeniem, podczas gdy inne adaptery, takie jak Belkin, powodowały zawieszanie się FC Edit podczas rejestrowania danych, a niektóre, takie jak te znalezione na eBay, często nawet nie łączą się z Datalogit.
Jak zainstalować Power FC i FC Datalogit?
Power FC jest bezpośrednim zamiennikiem fabrycznego ECU. Zdejmij pokrywę ECU (tę, która mówi, aby nigdy jej nie zdejmować), odłącz wtyczki wiązki i wykręć dwie śruby mocujące ją (gniazdo 10 mm). Ze względów bezpieczeństwa zawsze należy to robić po odłączeniu ujemnego zacisku akumulatora. ECU jest dodatkowo trzymany przez dwa zaczepy z boku. Aby je zwolnić, włóż śrubokręt płaski w bok ECU i usuń zaczepy. Power FC wsunie się prosto w miejsce zajmowane przez ECU, ale nie ma śrub mocujących i jest węższy niż fabryczny ECU. Przed zainstalowaniem Power FC zwróć uwagę na port PS2 z boku. To tutaj podłącza się Datalogit. Po zainstalowaniu Power FC będziesz musiał albo zdjąć pokrywę ECU, albo wywiercić otwór gdzieś w obudowie ECU, aby poprowadzić w nim przewód Datalogit. Większość ludzi wierci otwór z tyłu obudowy ECU i prowadzi tam przewód, ale pamiętaj, że akumulator jest tuż obok, więc upewnij się, że przewód i zaprawa nie kolidują. Jeśli chcesz na stałe zainstalować Datalogit, musisz znaleźć sposób na poprowadzenie przewodu z przedziału pasażerskiego do komory silnika. Ja poprowadziłem swój przez przelotkę do przekładni kierowniczej. Mój Datalogit jest zamontowany nad moimi stopami, a przewód interfejsu do laptopa wchodzi do schowka i jest tam zwinięty. Muszę otworzyć schowek, aby uzyskać dostęp do kabla podczas strojenia.
Skoro wszystko jest podłączone, jak używać FC Edit?
1. Pierwszym krokiem jest ustawienie samochodu przynajmniej w pozycji włączonej, z włączonym lub wyłączonym silnikiem. To zasila Power FC. Uruchom program FC Edit, który przeniesie Cię do ekranu powitalnego.
Możesz otrzymać błąd portu COM podczas uruchamiania FC Edit, co oznacza, że albo masz wyłączony samochód, albo port COM jest źle ustawiony w FC Edit. Większość portów szeregowych będzie działać na COM 1, ale USB będzie działać inaczej. Przejdź do Ustawienia -> Port w FC Edit, aby wybrać właściwy port COM.
2. W tym momencie FC Edit automatycznie otworzy plik default.dat w tym samym folderze, co plik wykonywalny. Spójrz na zakładkę Ustawienia 1. Plik default.dat dla 2ZZ wygląda tak:
Możesz zmienić plik domyślny na dowolny, ale fakt, że plik domyślny tak bardzo różni się od jakiejkolwiek normalnej mapy, może być pomocny.
3. W tym momencie powinieneś zainicjować Power FC. Ta funkcja jest dostępna z menu Narzędzia u góry ekranu. Inicjalizacja Power FC spowoduje wymazanie wszystkich poprzednich map, które mogły zostać załadowane, ale co ważniejsze, wymaże wszelkie uczenie się ustawień biegu jałowego. Jest to kluczowe dla prawidłowego uruchomienia samochodu po uruchomieniu. Pozwólcie, że powtórzę, że spowoduje to wymazanie wszystkich map załadowanych w Power FC i powrót do mapy domyślnej. Jeśli masz mapę w Power FC, której zamierzasz użyć, najpierw zapisz tę mapę na swoim komputerze, a następnie zainicjuj Power FC, a następnie przeładuj swoją mapę.
4. Nadal z zakładki Ustawienia 1 kliknij Czytaj wszystko. Spowoduje to odczytanie wszystkich bieżących danych z Twojego Power FC. Zauważysz, że wartości zmieniają się na ekranie Ustawienia 1. Dlatego dobrze jest zachować plik domyślny w takim stanie, ponieważ możesz wizualnie zobaczyć, że funkcja Czytaj wszystko zakończyła się powodzeniem.
5. Jeśli Twój Power FC nadal ma w nim plik default.dat lub chcesz załadować inną mapę, zrób to w tym momencie. Przejdź do Plik -> Otwórz i wybierz żądany plik .dat. Jeśli wysyłasz lub odbierasz mapy Power FC przez e-mail, zawsze dobrym pomysłem jest najpierw spakowanie pliku. Pliki .dat mogą zostać uszkodzone przez systemy poczty e-mail i stać się bezużyteczne. Teraz, gdy otworzyłeś żądaną mapę, kliknij Zapisz wszystko, aby zapisać ją w Power FC. Po wykonaniu tej czynności wyłącz i ponownie włącz kluczyk i wykonaj Plik -> Domyślne w FC Edit. Teraz wykonaj Czytaj wszystko i sprawdź, czy wartości w FC Edit się zmieniły. Ten krok podwójnie sprawdza, czy funkcja zapisu zakończyła się powodzeniem.
6. Teraz musisz pozwolić swojemu Power FC nauczyć się biegu jałowego Twojego samochodu. Istnieje 30-minutowy proces uczenia się, przez który przechodzi Power FC. Aby uzyskać najlepsze powolne wyniki, pozwól, aby cały ten 30-minutowy proces został zakończony. Proces ten należy rozpocząć, gdy samochód jest zimny, chociaż nie należy tego robić w mroźny dzień, aby samochód mógł się nagrzać do temperatury roboczej w rozsądnym czasie. W 30-minutowym cyklu uczenia się wyróżniamy trzy fazy:
Skoro wszystko jest zainstalowane, FC Edit działa, a moja mapa jest załadowana, co to wszystko innego?
FC Edit ma dziesięć zakładek u góry ekranu i kilka menu. Przejdę przez nie po kolei i wyjaśnię, co robią.
Menu Plik
W menu Plik znajduje się pięć funkcji: Domyślne, Otwórz, Zapisz jako, Porównaj i Wyjdź.
Menu Log
W menu Log znajdują się trzy funkcje: Start, Koniec i Zapisz jako. Zauważysz, że wszystkie trzy pokazują odpowiednie skróty klawiszy funkcyjnych. Są one szczególnie przydatne do rejestrowania danych podczas jazdy.
Menu Okno
W menu Okno znajduje się osiem funkcji: Monitor, Wykres, Wykres, Zegarek mapy, Dodaj zegarek, Ukryj zegarki, Załaduj zegarki i Zapisz zegarki.
Menu Narzędzia
W menu Narzędzia znajdują się dwie funkcje: Inicjalizuj Power FC i Przelicz bazę.
Menu Ustawienia
W menu Ustawienia znajdują się cztery funkcje: Port, Pomocniczy, Wersja i Mapy.
Zastrzeżenie nr 2: Power FC nie jest dodatkiem typu bolt-on. To nie jest jak dodanie dolotu, gdzie spędzasz godzinę na instalacji, idziesz na hamownię i zyskujesz dziesięć koni. Z Power FC prawdopodobnie stracisz moc lub, co gorsza, uszkodzisz silnik, jeśli masz słabą mapę w samochodzie. Power FC nie posiada funkcji bezpieczeństwa, takich jak fabryczny ECU. Robi to, co mu powiesz, nawet jeśli powoduje to uszkodzenie silnika.
Zastrzeżenie nr 3: Nie udostępniam „map bazowych” ani spersonalizowanych sesji „strojenia mojego samochodu przez internet”. Proszę, nie pytaj mnie. Poświęciłem dużo czasu i wysiłku, aby ten poradnik był tak łatwy do zrozumienia, jak to tylko możliwe, ale zamierzam, aby ludzie wzięli piłkę i pobiegli z nią po przeczytaniu. Jeśli masz konkretne pytanie dotyczące czegoś, co tu powiedziałem i potrzebujesz wyjaśnień, zamieść je w tym wątku, a nie wysyłaj mi wiadomości prywatnej. „Pomocy, mój samochód stuka” nie jest konkretnym pytaniem. Z przyjemnością udzielę wskazówek, ale muszę pozostawić pracę Tobie.
Celem tego poradnika jest wyjaśnienie, jak zainstalować Power FC i dostroić go do maksymalnej mocy. Ma on pokazać, jak stać się biegłym w obsłudze oprogramowania FC Edit dołączonego do FC Datalogit. Zaawansowane tematy strojenia zostaną omówione w innych poradnikach. Aby skorzystać z materiału zawartego w tym wątku, będziesz potrzebować następujących trzech elementów wyposażenia:
A'PEXi Power FC
FC Datalogit (zawiera oprogramowanie FC Edit)
sonda lambda szerokopasmowa
komputer przenośny
Temat sond lambda szerokopasmowych został omówiony w tym poradniku:
Wszystko, co musisz wiedzieć o sondach O2 szerokopasmowych
Ponadto Power FC jest kompatybilny tylko z samochodami z lat 2000-02. Przepustnica Drive By Wire (DBW) została wprowadzona w samochodach z 2003 roku, a Power FC jest z nią niezgodny. Możesz przekonwertować Celicę DBW na przepustnicę na linkę, co zostało z powodzeniem zrobione. Zastosowano metody opisane w poniższym wątku. Wątek dotyczący tego można znaleźć tutaj:
Jak: Konwersja DBW na przepustnicę na linkę
Inną metodą rozwiązania problemu DBW jest uruchomienie PFC równolegle do fabrycznego ECU. Te informacje można znaleźć tutaj:
Potrzebuję osoby testowej do instalacji 03+ DBW 2ZZ PowerFC
Gdzie mogę kupić Power FC i FC Datalogit?
Wiele miejsc oferuje Power FC w rozsądnej cenie. Ten temat wykracza poza zakres tego poradnika. FC Datalogit jest jednak znacznie trudniejszy do zdobycia. Możesz mieć miesięczne opóźnienia, więc zaplanuj i bądź cierpliwy. Można je kupić bezpośrednio od FC Datalogit lub po niższej cenie od Monkeywrench Racing. Jeśli Datalogit jest niedostępny w Monkeywrench, często szybciej jest go zdobyć bezpośrednio od FC Datalogit.
Czy powinienem kupić Datalogit szeregowy czy USB?
Model szeregowy jest tańszy, ale wiele nowszych laptopów nie ma portu szeregowego. W takim przypadku kup wersję USB. Jeśli masz wersję szeregową, a Twój laptop nie ma portu szeregowego, możesz kupić adapter Sewell USB ze strony internetowej:
Adapter Sewell InstaCOM USB na Serial
To jest adapter, który jest dostarczany z wersją USB Datalogit. Używałem go z powodzeniem, podczas gdy inne adaptery, takie jak Belkin, powodowały zawieszanie się FC Edit podczas rejestrowania danych, a niektóre, takie jak te znalezione na eBay, często nawet nie łączą się z Datalogit.
Jak zainstalować Power FC i FC Datalogit?
Power FC jest bezpośrednim zamiennikiem fabrycznego ECU. Zdejmij pokrywę ECU (tę, która mówi, aby nigdy jej nie zdejmować), odłącz wtyczki wiązki i wykręć dwie śruby mocujące ją (gniazdo 10 mm). Ze względów bezpieczeństwa zawsze należy to robić po odłączeniu ujemnego zacisku akumulatora. ECU jest dodatkowo trzymany przez dwa zaczepy z boku. Aby je zwolnić, włóż śrubokręt płaski w bok ECU i usuń zaczepy. Power FC wsunie się prosto w miejsce zajmowane przez ECU, ale nie ma śrub mocujących i jest węższy niż fabryczny ECU. Przed zainstalowaniem Power FC zwróć uwagę na port PS2 z boku. To tutaj podłącza się Datalogit. Po zainstalowaniu Power FC będziesz musiał albo zdjąć pokrywę ECU, albo wywiercić otwór gdzieś w obudowie ECU, aby poprowadzić w nim przewód Datalogit. Większość ludzi wierci otwór z tyłu obudowy ECU i prowadzi tam przewód, ale pamiętaj, że akumulator jest tuż obok, więc upewnij się, że przewód i zaprawa nie kolidują. Jeśli chcesz na stałe zainstalować Datalogit, musisz znaleźć sposób na poprowadzenie przewodu z przedziału pasażerskiego do komory silnika. Ja poprowadziłem swój przez przelotkę do przekładni kierowniczej. Mój Datalogit jest zamontowany nad moimi stopami, a przewód interfejsu do laptopa wchodzi do schowka i jest tam zwinięty. Muszę otworzyć schowek, aby uzyskać dostęp do kabla podczas strojenia.
Skoro wszystko jest podłączone, jak używać FC Edit?
1. Pierwszym krokiem jest ustawienie samochodu przynajmniej w pozycji włączonej, z włączonym lub wyłączonym silnikiem. To zasila Power FC. Uruchom program FC Edit, który przeniesie Cię do ekranu powitalnego.

Możesz otrzymać błąd portu COM podczas uruchamiania FC Edit, co oznacza, że albo masz wyłączony samochód, albo port COM jest źle ustawiony w FC Edit. Większość portów szeregowych będzie działać na COM 1, ale USB będzie działać inaczej. Przejdź do Ustawienia -> Port w FC Edit, aby wybrać właściwy port COM.
2. W tym momencie FC Edit automatycznie otworzy plik default.dat w tym samym folderze, co plik wykonywalny. Spójrz na zakładkę Ustawienia 1. Plik default.dat dla 2ZZ wygląda tak:

Możesz zmienić plik domyślny na dowolny, ale fakt, że plik domyślny tak bardzo różni się od jakiejkolwiek normalnej mapy, może być pomocny.
3. W tym momencie powinieneś zainicjować Power FC. Ta funkcja jest dostępna z menu Narzędzia u góry ekranu. Inicjalizacja Power FC spowoduje wymazanie wszystkich poprzednich map, które mogły zostać załadowane, ale co ważniejsze, wymaże wszelkie uczenie się ustawień biegu jałowego. Jest to kluczowe dla prawidłowego uruchomienia samochodu po uruchomieniu. Pozwólcie, że powtórzę, że spowoduje to wymazanie wszystkich map załadowanych w Power FC i powrót do mapy domyślnej. Jeśli masz mapę w Power FC, której zamierzasz użyć, najpierw zapisz tę mapę na swoim komputerze, a następnie zainicjuj Power FC, a następnie przeładuj swoją mapę.
4. Nadal z zakładki Ustawienia 1 kliknij Czytaj wszystko. Spowoduje to odczytanie wszystkich bieżących danych z Twojego Power FC. Zauważysz, że wartości zmieniają się na ekranie Ustawienia 1. Dlatego dobrze jest zachować plik domyślny w takim stanie, ponieważ możesz wizualnie zobaczyć, że funkcja Czytaj wszystko zakończyła się powodzeniem.
5. Jeśli Twój Power FC nadal ma w nim plik default.dat lub chcesz załadować inną mapę, zrób to w tym momencie. Przejdź do Plik -> Otwórz i wybierz żądany plik .dat. Jeśli wysyłasz lub odbierasz mapy Power FC przez e-mail, zawsze dobrym pomysłem jest najpierw spakowanie pliku. Pliki .dat mogą zostać uszkodzone przez systemy poczty e-mail i stać się bezużyteczne. Teraz, gdy otworzyłeś żądaną mapę, kliknij Zapisz wszystko, aby zapisać ją w Power FC. Po wykonaniu tej czynności wyłącz i ponownie włącz kluczyk i wykonaj Plik -> Domyślne w FC Edit. Teraz wykonaj Czytaj wszystko i sprawdź, czy wartości w FC Edit się zmieniły. Ten krok podwójnie sprawdza, czy funkcja zapisu zakończyła się powodzeniem.
6. Teraz musisz pozwolić swojemu Power FC nauczyć się biegu jałowego Twojego samochodu. Istnieje 30-minutowy proces uczenia się, przez który przechodzi Power FC. Aby uzyskać najlepsze powolne wyniki, pozwól, aby cały ten 30-minutowy proces został zakończony. Proces ten należy rozpocząć, gdy samochód jest zimny, chociaż nie należy tego robić w mroźny dzień, aby samochód mógł się nagrzać do temperatury roboczej w rozsądnym czasie. W 30-minutowym cyklu uczenia się wyróżniamy trzy fazy:
- Przez pierwsze 10 minut pozwól samochodowi pracować na biegu jałowym tylko przy przeciętnym obciążeniu. W tym momencie możesz mieć włączone stereo, ponieważ byłoby to uważane za umiarkowane obciążenie silnika.
- Przez drugie 10 minut dodaj dmuchawę.
- Przez trzecie 10 minut dodaj klimatyzację.
Skoro wszystko jest zainstalowane, FC Edit działa, a moja mapa jest załadowana, co to wszystko innego?
FC Edit ma dziesięć zakładek u góry ekranu i kilka menu. Przejdę przez nie po kolei i wyjaśnię, co robią.
Menu Plik
W menu Plik znajduje się pięć funkcji: Domyślne, Otwórz, Zapisz jako, Porównaj i Wyjdź.
- Domyślne jest zasadniczo jak Otwórz, tylko że automatycznie otwiera plik default.dat. To nie zadziała, chyba że masz plik default.dat w tym samym folderze co FC Edit.
- Otwórz służy do otwierania zapisanych map.
- Zapisz jako służy do zapisywania mapy w pliku .dat.
- Porównaj służy do porównywania dwóch map. Działa jak drugie Otwórz i otworzy drugą mapę na dowolnej aktualnej mapie, którą masz otwartą. Wszelkie różnice między dwiema mapami zostaną podświetlone na żółto lub czerwono, w zależności od różnic dodatnich (czerwonych) lub ujemnych (żółtych). Najechanie myszą na podświetloną komórkę pokaże wartość w pierwszej mapie, którą miałeś otwartą.
- Wyjdź służy do wychodzenia z FC Edit, jeśli tego nie wiedziałeś, odejdź od komputera i zajmij się innym hobby.
Menu Log
W menu Log znajdują się trzy funkcje: Start, Koniec i Zapisz jako. Zauważysz, że wszystkie trzy pokazują odpowiednie skróty klawiszy funkcyjnych. Są one szczególnie przydatne do rejestrowania danych podczas jazdy.
- Start rozpoczyna sesję rejestrowania danych.
- Koniec zamyka sesję rejestrowania danych.
- Zapisz jako zapisuje plik dziennika. To nie to samo, co Zapisz jako w menu pliku.
Menu Okno
W menu Okno znajduje się osiem funkcji: Monitor, Wykres, Wykres, Zegarek mapy, Dodaj zegarek, Ukryj zegarki, Załaduj zegarki i Zapisz zegarki.
- Monitor otwiera okno Monitor. Stąd możesz oglądać telemetrię silnika w czasie rzeczywistym. Używasz również Monitora do konfigurowania parametrów, które będą rejestrowane. Możesz również uruchamiać, kończyć i zapisywać sesje rejestrowania danych z tego okna.
- Wykres pokaże trójwymiarowe wykresy wszystkich Twoich map.
- Wykres pokaże zarejestrowane dane w postaci wykresu poziomego.
- Zegarek mapy pokaże zarejestrowane dane w tabeli 20x20. Zarejestrowane wartości pojawią się w komórce, w której zostały zarejestrowane.
- Dodaj zegarek pozwala umieścić na ekranie parametry w czasie rzeczywistym, takie jak wskaźnik cyfrowy. Jest to szczególnie przydatne, jeśli masz szerokopasmowy bez wyświetlacza wskaźnika, takiego jak Innovative LC-1.
- Ukryj zegarki usuwa wyświetlacze zegarków z ekranu.
- Załaduj zegarki pozwala załadować wstępnie wybrane zegarki. W przeciwnym razie musiałbyś dodawać każdy wygląd indywidualnie za każdym razem, gdy otwierasz FC Edit.
- Zapisz zegarki zapisuje bieżące zegarki, dzięki czemu możesz je szybko przeładować w przyszłości.
Menu Narzędzia
W menu Narzędzia znajdują się dwie funkcje: Inicjalizuj Power FC i Przelicz bazę.
- Inicjalizacja Power FC zresetuje ECU. Spowoduje to wymazanie wszystkich załadowanych map i wyuczone ustawienia biegu jałowego.
- Przelicz bazę służy do zapisywania zmian z mapy INJ do Mapy bazowej, a następnie resetowania INJ do wszystkich 1.000. Może to być przydatne podczas strojenia, aby szybko i łatwo wprowadzać zmiany procentowe w mapie paliwowej.
Menu Ustawienia
W menu Ustawienia znajdują się cztery funkcje: Port, Pomocniczy, Wersja i Mapy.
- Port służy do wyboru portu COM, którego komputer będzie używał do komunikacji z Datalogit.
- Pomocniczy służy do konfigurowania portów pomocniczych w Datalogit, takich jak czujnik szerokopasmowy.
- Wersja wybiera między 1ZZ-FE i 2ZZ-GE.
- Mapy służą do wybierania różnych funkcji, do których można uzyskać dostęp w inny sposób z innych okien.