NewCelica.org Forum banner
1 - 10 of 10 Posts

·
Super Moderator
Joined
·
52,126 Posts
Discussion Starter · #1 ·

·
00 MRS - 2ZZ NA
Joined
·
4,137 Posts
Now if only Lexus made a car like the IS-F in stick. I'd actually buy a Lexus instead of a German beast with brute strength.
 

·
Daddy Daycare
Joined
·
20,305 Posts
Yup, deservedly so; second on Compact Sporty Car.
Pretty much. This is about 2005 models, by then Toyota had enough time to iron all the kinks out, so no wonder the Celica scores high in dependability.


Dang! Of the 19 segments ToMoCo scores 11.
 

·
Registered
Joined
·
568 Posts
let see what happens next year =D
i do rather enjoyed these 3 year test
seem a more realistic measure of reliability than a one year test.
 

·
Registered
Joined
·
2,561 Posts
Glad I got a reliable car in the Lexus :) My Celica's were extremely reliable so I'm glad to get a good follow-up car.
 

·
Registered
Joined
·
8,580 Posts
hmmm seems like myself and my parents made the list haha.
celica, es330, and the gx470...
 

·
00 MRS - 2ZZ NA
Joined
·
4,137 Posts
god damn . . . . Land Rover . . . .
x2

I was about to say...and the supercharged one I saw on the road the other day looked badass...
 
1 - 10 of 10 Posts
Top